Известие

Collapse
No announcement yet.

АБС Пробпем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АБС Пробпем

    От известно време нещо започна да вие отпред отдясно.Смених гумите със зимни и се усили още повече.Въртях гумите отпред,отзад и все си вие или аз поне разлика не намирам.Започва от 40 - 50 да се чува и псоле утихва на по-висока скорост.Смених си накладките,дисковете и спирачните маркучи,две седмици нямах проблеми,но виенето си остана.Вчера паля тръгвам,а отдясно яко тропане или по скоро чукане като завия на дясно намаля като завия на ляво се усилва, завъртях един обратен с повече газ изтропа здраво и се оправи.После започна на пълен ляв като натисна спирачката да ме рита педала и да чука АБС-а,докато преди малко не ми изключи защитите и АБС-а. Загасих запалих и се включиха.
    Според мен главината е виновна за виенето,но кажете ако сте се борили с АБС-а къде да гледам къде са гривните за АБС-а и т.н..Кабелите са здрави до датчиците проверих ги.
    Last edited by zaryto; d.m.y г., 18:14.
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

  • #2
    Така както го описваш вие лагер.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      С това виене, тропане и чукане, следва датчика на абс и след това ще ти хвръкне колелото.
      Хвани гумата с две ръце и колена и я разклати здраво.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Гумата не мърда пробвах го и това.А виенето не е като на алгер постоянно и да се усилва,а е накъсано и г/д с една сила.Също ми направи впечатление,че като покарам вие по-силно,като са студени джантата , гумата,главината ... почти не се чува.Окачването е чисто ново даже и да има луфт в лагера трудно ще го усетя или поне така си мисля.
        Last edited by zaryto; d.m.y г., 20:11.
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #5
          На ляв завой десния лагер се натоварва повече и се чува по ясно, ако е лагер.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            възможно е и карето да вие и трака, ама чак пък толкова
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Карето беше със скъсан маншон смениха го в един сервиз и новия е зле.Няма видимо скъсано,но при стискане излиза въздух и малко изхвърля грес необяснимо за мен от къде.Най вероятно иам много грес и го изкарва около скобата,защото имам по джантата отвътре,но карето не трака за сега.
              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

              Comment


              • #8
                Карето не вие, няма как да вие.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  АБС ме притеснява повече,виенето рано или късно ще се разбере от къде е въпроса е дали са свързани.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #10
                    За ABS - а трябва диагностика. Много е вероятно да е проблемен датчик и да са свързани двете неща.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                      Гумата не мърда пробвах го и това.А виенето не е като на алгер постоянно и да се усилва,а е накъсано и г/д с една сила.Също ми направи впечатление,че като покарам вие по-силно,като са студени джантата , гумата,главината ... почти не се чува.Окачването е чисто ново даже и да има луфт в лагера трудно ще го усетя или поне така си мисля.
                      Колега пробвал си ама как?? Вдигни колата на крик и пак пробвай, аз така една е36 я пробвах пробвах и все нищо, спуках гума и като вдигнах колата и барнах гумата само с една ръка..... Даже беше превъртял в главината

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                        АБС ме притеснява повече,виенето рано или късно ще се разбере от къде е въпроса е дали са свързани.
                        Какво те притеснява толкова,за смяна ти е дясната главина,а гривната за датчика на АБС-а е на лагера
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Оказа се левия кабел на датчика беше половината само ,някой го беше скъсил доста,триеше се в амортисьора и му бяха оголени жиците.. Лагера е здрав.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment

                          Working...
                          X